Most pedig pár szó rólam...

 

 25 éves leszek, és mielőtt azt kérdi bárki is: sosem erőszakoltak meg, nem voltam sosem prosti stb. nem azért érdekel ez a téma. Igazából sosem tudtam, miért érdekel, de nem is lényeg...

 

  Jó ideje kitaláltam ezt a blogot, de csak most volt időm megcsinálni, mert azért nem egyszerű feltűnésmentesen végigdugni 2-3 hónapot egyéb elfoglaltságaim mellett.

 

 Bevallom, kicsit izgulok, menni fog-e és hogy mi lesz. De már várom... maga a tett nem lesz nehéz, 15 éves korom óta élek szexuális életet, már a kezdetektől nőkkel is és azt sem szégyellem bevallani, hogy élvezem, ha idegenekkel, vagy alig ismert emberekkel kerülök ágyba. Meglássuk mi lesz, nagyon jól tudom eddigi szociológiai munkáimból, hogy örömlánynak lenni nem öröm.

 

 Hirdetéseimben a szokásos jó bevált pesti, "Belvárosi egyetemista lány..." kezdetű nótával csábítom ügyfeleimet. Tarifáim megegyeznek a szokásos árakkal, vállalok natúr franciázást, sima cumit, valamint csakis szigorúan óveszerrel hagyományos és anális szexet. Emellett lehet szó enyhe kikötözésről, szerepjátékokról, prosztatamasszásról illetve hölgyek esetében bármiről, ami érdekel...

 

 Apropó, tarifa... nos, mint már írtam, a menet végén nem kérek pénzt a történtekért. Nem kurva vagyok, hanem a vendégeiket tanulmányozom. A kettő nem ugyanaz. Egy kérdőívet kapnak, ahol sok, de gyorsan megválaszolható (kb. 3-5 perc) kérdésre adott válasszal segítok majd munkámat - remélem. (A doktorimat írom ebből, de persze nem bevallva, hogy mit tettem az adatokért:)

 

JANUÁR 11.-TŐL VÁRLAK:Đ

süti beállítások módosítása