Első nap - 3F

 2010.01.11. 19:13

  Wow, túlvagyok az első napon:D Nem mondom, hogy kicsit izgultam, ugyanis az igazság az, hogy nagyon izgultam;) Na de sorrendben:

 

  9.30-ra jött az első vendégem, franciázni akart és anált. Megkapta mindkettőt, és én is okosabb lettem, hogy egy síkosító attól, hogy drága, még nem biztos, hogy a legjobb... na mindegy... elég sokáig döngölt és bizony, elég gyengéden csinálta ahhoz, hogy még a szex közben kitaláljam: van/volt barátnője/állandó partnere, csak nem kapja ezt meg tőle. A hatalmas élvezése, majd a megdöbbenése (hogy pénz fizetése helyett egy kérdőívet kap:) után persze próbálkozott, hogy mikor jöhet újra, de sajna, mint írtam, ez nem így megy;)

  Érdekességek, amit megtudtam a kérdőívből: igazam volt, azért jött, mert nem kapja meg az anált otthon / 32 éves volt, pedig 25-nél többnek nem mondtam volna / 2 évig gondolkozott, elmegy-e életében először prostihoz, mert úgy gondolta, ha fizetni kell érte, rég rossz, de mivel vágyott az análra, 4 éve elment egy hez, és most mintegy 4-6 hetente felkeres egy profit / mindig olyan lányt választ, aki kislányos arcú, de látszik, hogy belevaló vadócka.

 

  12.00-kor jött a második Úr, mert Úr volt. Kedves, meg minden, látszott rajta, hogy emberekkel foglalkozik (kiderült: üzletember) és nem kapkodott semmivel. A reszeléssel sem, közepes tempóval szintén elég soká csinált engem. Egyetlen hibája talán az volt, hogy bár a csókolózást "felárért" sem vállalom, s ezt tudta, 1-2-szer próbálkozott. De belefért... mivel eleve két menetet (a másodikat natúr cumira) kért kis szünettel, kihasználtam, lebuktattam magam és kitöltettem vele a kérdőívet. Kitöltötte, kis dumálás, kávé, majd letérdelte elé, s megtettem, mit szeretett volna. Mindennel együtt kicsit kevesebb, mint másfél óra múlva távozott.

 Érdekességek, amit megtudtam a kérdőívből: azért nincs párja, mert sokat utazik és kevés az ideje (típikus) de emellett bevallottan izgatja, ha számára ismeretlennel fekszik össze / biszex (nem is gondoltam volna) és ez esetben uni (ezt sem) / élvezi ezt az életstílust, állandó partnert nem is tudna úgy elképzelni, hogy nem csalja meg / 21 éves kora óta jár kurvákhoz, az elején jellemzően 30-35 feletti, tapasztalt hölgyekhez.

 

  Az utolsó köröm nemrég ment el (minden értelemben:D) 18.00-tól cumiztam le. Eleve csak ezt kérte, s láthatóan nagyon élvezte is, ahogy a pajkos nyelvem játszik vele. Helyes srác volt, kicsit hasonlított is egy híres emberre (-10 év:), csak nem tudom kire...

  Sok érdekesség nem derült ki róla, talán csak az, hogy bár van barátnője, sőt, néha egy éjszakás kalandja is a szórakozóhelyeken, fizet az orális szexért, mert nem kapja meg. (Sőt, mint írta: "akik leszopnának, azok a tizenéves kis gidák, akik ezt menőnek tartják. Félre ne értsd, isteni disco-picsák, meg minden, de csak nem játszok pedot 10-12 év korkülönbséggel...").

 

  Összességében: érdekes nap volt. Nem éreztem megalázónak a rosszlány szerepét, igaz, annyira laza sem voltam. Az viszont tuti, hogy nem válok igazi profivá, ez nem az én világom, mégha a sok szex izgató is.

süti beállítások módosítása