hmmmm...

 2010.01.12. 13:35

  ...most van egy kicsit hosszabb időm, így leírom: reggel megnézem az e-mail címem, 44 levél...  sosem voltam matekból jó, de hamar rájöttem, ehhez nem elég 1-2 olvasó, persze, pillanatok alatt megnéztem, hogy a subba volt. Nem érdekel.

 

  Viszont két részre bontanám a dolgot, egyik a subbás kommentek: na ezért nem engedem itt a kommenteket. Pár tucat után már olyan baromságok jöttek, hogy vajon mit írok, lesz-e belőlem Fókusz stb. Nos elárulom: ha a médiára vágynék, vállalnám magam, ám mint észrevehettétek volna nem, nem vállalom. (Amúgy a kommentek egyetlen értelmes megjegyzése az volt, hogy túl szabadszájú vagyok. Tudom, elnézést. Visszaolvasva nekem is több, mint erotikus, de gondoljatok bele: 3 fiúval egy nap, beleszámítva, hogy élvezem: persze, hogy a friss élményeket így írom le:S)

 

A másik viszont az e-mailek. Először is, mintegy fele arról szólt, hogy mikor és hova jöhetnek dugni. Úgy döntöttem, kedves kislány leszek, így anyázás helyett szimplán nem válaszoltam nekik. Voltak viszont érdekes dolgok, amikre most reagálnék:

  - Miért nem töltetem ki másokkal, profikkal, stb.? Nos roppant egyszerű: pszichológia. Ha egy olyan ember kérdez Téged a szexről, akivel 10 perce még együtt voltál, nem fogsz hazudni neki. Nem megy. Sajnos csak így születhetnek valós(közeli) eredmények. (Diplomamunkámnál még hasonlóképp dolgoztam, közepesen erős megbízható számokkal...)

  - Le fogok bukni. Lehet. Számításba vettem, hogy ha minden nap jön egy-két kuncsaft, plusz a neten híres leszek (bár ez nem volt és nem is lesz cél), magyarul "keresnek", akkor is elég átlagos a hirdetési és egyéb módszerem, hogy kitartsak 8-10 hétig. Az eredményekhez 8 hét elég, ha minden nap ennyien jönnek. Max. abbahagyom. Azellen, hogy név szerint rájöjjenek, ki vagyok, bebiztosítattam magam időben olyanokkal, akik értenek hozzá. Ennek ellenére kacérkodok a gondolattal, hogy amint "vállalhatom ezt az egészet" kiteszek magamról egy képet, hogy hitelesebbé tehessem ezt. Nem tudom még...

  - Páran kértek kérdőívet, hogy kiöltik anélkül, hogy megkeresnének engem. Nos az első pont miatt még gondolkozok ezen, meglátom, de lehetséges, hogy érdekességképp (vagy kontrollnak) megkapják...

  - Óvnak, el ne kurvuljak, vagy legyenek rossz élményeim "pl. ha beesik 5 melós". Nos, mivel sokak hitével ellentétben nem vagyok hülye ribanc, tudom hol a határ, nomeg azért egy belvárosi csaj többet kér papíron annál, mintsem hogy 5 melós beessen:) (De értettem a levél lényegét)

  - Az oldalsó sávban ott a "szeretnél-e itt hirdetni" de jó fogás, pénz, minden... na igen, ez egy másik szociológiai, de inkább pszichológiai fogás. (Hasonló kísérlet, mint a westend-kajáldás, egyszer elmesélem...) Az ég adta világon senkinek nem adtam volna el reklámfelületet itt, de isteni mérőszám, hogy hányan írnak egy más célra fenntartott, de valószínű egyazon emberhez tartozó e-mailre más témában:D:D

  - Sokan gratuláltak, drukkolnak. Köszönöm.

 

  VÉGÜL PEDIG: kaptam egy iwiw-es levelet, hogy "XY üzenetet küldött Neked" - no ez azért meglepő, mert ezzel a mail címmel nem vagyok fent iwiw-en, ergó valaki kicserélte az e-mail címét az enyémre. Nem érdekel ki, miért, de ne dőljetek be neki!

süti beállítások módosítása