Tegnap - 2F 1N

 2010.01.17. 12:55

  ...át fogok szokni a másnapi blogolásra, este már tényleg fáradt kezdek lenni:)

 

  Nos, hol kezdjem, reggel 9-kor egy aranyos kiscsaj telefonált, hogy jöhet-e egy órán belül. Jöhetett... igazából meg is lepődtem, mert az a tipikus plázacica, kinézetre is, de teljesen jófej volt. Meg nyalni is jól tudott. Nem kicsit.

  Kb. egy órát maradt, ezalatt arra is fényre derült, hogy többször szokott egyetemista lányokhoz járni, mert "érzelmileg nem vonznak a csajok, de az ágyban szükségem van rájuk, mint embernek a levegőre". Kérdeztem, akkor miért nem szórakozóhelyeken szed fel csajokat, de elmesélte, hogy egyrészt azok, akik onnan ágyra mennek, már nem divatleszbik, és akkor bejön a fent említett érzelem; másrészt szórakozóhelyeken fiúkkal dugatja magát, mert az menőbb(???????) és jobb parti is (ezt elhiszem, fizetik a drága pezsiket, mi?:D).

 

  A napom ezután kezdődött igazából, előkerült a kispajtás, aztán megjött a múltkor már említett srác...

  Helyes srác volt, aranyos, és bizony, nem titkolom, az első menet is jó volt, keményen megtette, amit egy fiúnak meg kell tennie, ráadásul egy kisebb tócsányi spermát lőtt a mellem közé. Utána jött viszont ugye az extra kérése, hogy dugjam meg. Nézzétek, nem tudom, a mai világban ez mennyire normális kérés, de egy tuti: nekem amióta hívott a torkomban gombóc volt, hogy úristen, menni fog-e. Félre ne értsétek, nem tartom undorítónak, sőt, még igen, izgatott is, de akkor is, csinálni más. De megtettem, és gyanítom jól, hisz még közben is kiverte magának. Láthatóan imádta.

  A kérdőívből kiderült, semmi extra hülyesége nincs a srácnak, csak mindent kipróbál egyszer, és ami jó neki, abból rendszert csinál. Mint pl. ebből. Párja nincs, mert nem talált még olyan csajt, aki ezekben benne van, pedig szerintem sokan vagyunk bevállalósak, csak keresni kellene:D Biszex, és az eddigi alanyok közül ő veszítette el legkésőbb a szüzességét (19 é).

 

  Késő délután egy ismerősömmel moziba voltam, nem gondoltam volna, hogy már lesz valami, de csak csörgött az a fránya telefon, egy srác este 9-re szeretett volna jönni - megengedtem neki. Leszögezte, nem akar S/M sexet, semmi durvulást stb. de szeretné, ha az ágyhoz bilincselném, és bőrcuccban lennék. Megkapta, amit kért, én pedig a viszonylag nagy dákója ellenére újabb tapasztalattal bővítettem tárházam az anális szexről: tényleg jobb babaolajjal a popószex (valaki pár napja írta e-mailben, köszönöm a tanácsot!)

  A kérdőívben kiderült, nem jár gyakran lányokhoz, csak most, hogy nemrég vált, és nincs még senkije. Meglepett viszont, hogy már gimis korában kipróbálta fiúval. Az nem lepett meg, hogy munkahelyén főnök, jellemzően ők kérik, hogy legalább az ágyban uralkodjon valaki rajtuk...

 

  Ma elvileg dvd-nézős szünnapot tartok, hacsak valakifel nem hív, senki nincs előjegyezve...

süti beállítások módosítása