4F 1L

 2010.01.20. 11:32

  Szolgálati közleménnyel kezdem: tudja valaki, miért ugrik fel néha az Opera memóriafogyasztása 220 MB körülre abszolút lehetetlenné téve ezzel minden munkát? Na mindegy... (senki ne írjon, hogy Viva Firefox, az mégrosszabb...) csak tegnap pl. ezért nem tudtam blogolni, mert kifagyott...

 

  Nos, először is megköszönöm annak a pár embernek, aki már kitöltötte a netes kérdéssort; illetve sokan felhívták a figyelmem, hogy a babaolaj-gumi páros nem nyerő, tényleg nem tudtam, de azóta megtaláltam a nagy ő-t, nagyon bejött!

 

  Tegnap előtt volt egy érdekes telefonbeszélgetésem. Felhívott a srác, hogy mikor jöhet, mondom bármikor... erre finoman kitért, hogy a puncim szőrös-e, mondtam hogy nem, erre megköszönte, hogy akkor tárgytalan, neki az az alap... hát, ízlések és pofonok...

 

 Ettől függetlenül nem unatkoztam. Jött egy srác még korán, nem is tudom, talán 8 óra körül, aki sima franciát kért, kapott. Leszámítva, hogy ilyen dákóval még nem találkoztam (átlagos hossz, de enyhe túlzással olyan vastag, mint egy teniszlabda kerülete...) nem volt semmi extra, maximum hogy a kérdőívből kiderült, volt már travi-prostinál is, és tetszett neki, még vissza is megy majd...

 

  Délkörül egy 30-as férfi jött, és igen, megtörtént végre a csoda:) Állandóan azt hallom, hogy csak beszélgetni járok a prostikhoz (persze, nyílván:D) de hozzám ilyen még nem jött. Most igen. Természetesen szexelni is akart (sőt, anált is kért) de igen, előtte legalább egy órát dumáltunk. Teljesen jófej volt, úgy éreztem, egyszerűen csak bátortalan és oldódik, de úgy akarta előadni, mintha nem lenne része semmi kapcsolatnak, ahol törődnek is egymással. No, mindegy is, a végén "rámmászott", megvolt.

  A kérdőívben ő volt az első, aki azt írta, a szexuális életének 100%-át prostiknál tölti; és üzletkötő, akit sokat utazik Kelet-Európában, így nem is érne rá másra. (Érdekesség, beszélgettünk erről is: külföldön csak Ukrajnába jár lányokhoz, mert Lembergtől keletre már nagyon szép csajok készek a cumizásra...)

 

  Délután még felhívott két srác, vállalom-e őket együtt, és bár a "tárgyalások majdnem megszakadtak", amiért nem vállaltam a szendvicset, végül is eljöttek. Persze itt még utaltak párszor rá, de nem, ez nekem intimebb annál... elég hamar a lényegre tértek, és felváltva csináltak fel és dugták a szám. Isteni volt, ugyanis (ez biztos vmi rejtett pszichológia, ösztön) egymással versenyeztek tudat alatt. Ha A 5 percig gyorsan reszelt, akkor utána B 6 percig tartotta a tempót stb. Természetesen ezek miatt egyszerű szexuális eszköznek tekintettek, mondhatni, nem érdekelte őket semmi, csak a lyukaim, de akkor is, jó volt! (Persze elég fárasztó ahhoz, hogy utána már telefon kikapcs, alvás kicsit:)

 

  Tegnap délután el kellett mennem, így csak délelőtt vártam a hívásokat. Ketten is hívtak, mindkettő kora délutáni időpontot kért, azaz mára kellett beírnom őket (1-re jön az első). Cserébe viszont van végre két olyan szexis ruhám, hogy nem hiszitek el:D

 

  Ma reggel 8-ra jött egy harmincas csaj, viselkedésre azt mondtam volna, cégvezető, de kiderült, gimis tanár, kis szabadidővel. Nem volt sok ideje (lányokat 90 perc alatt nem vállalok:) de a másfél órát tartalmasan eltöltöttük, amióta ál-prosti vagyok, ez volt az első igazi orgazmusom. Később kiderült, sokat jár lányokhoz, mert bár tisztába van azzal, hogy leszbikus, próbálja eme énét elnyomni, és azt hiszi, ha szexuálisan kielégül, érzelmileg már nem kell... érdekes, minden esetre megbeszéltük, hogy fogunk még erről dumálgatni... mi derült ki, ami még érdekes lehet... semmi kül, a lányokat aszerint választja, közel laknak-e hozzá / a gimihez és nem a kép alapján "mert az vagy photoshop, vagy kitakart arcú"...

 

süti beállítások módosítása