2F

 2010.01.26. 16:15

Tegnap két férfit fogadtam, sajnos egy harmadikat viszont le kellett mondanom, mert csak az az időpont volt jó neki, amikorra már jött valaki:( 

 

  Az első srác egy harmincas férfi volt, aki csak annyit kért, hogy a ... márkájú gumit ne használjuk, mert valamiért azt nem bírja. Bármi mást, csak azt ne - és mivel én eleve nem azt használok, nem volt ebből gond.

  Közös zuhanyt kért, majd egy kölcsönös franciát, ahol igazából csak én dolgoztam rajta, nade mindegy is:D A második kör előtt a szünet hosszabbra sikerült (felhívta valaki, és majdnem negyed órát beszéltek egy tippre szláv nyelven), mint ahogy a menet is: elég soká bírta.

  A későbbiekben amiket megtudtam róla, azok közül csak egy érdekességet tudok kiemelni: azért jár lányokhoz, mert szerencsejátékokból él, és nem akar egy ilyen pénzügyi alapokon nyugvó kapcsolatba belemenni... (kamu duma lenne?:D)

 

  A második negyvenes délután kettőre jött, és azonnal megismertem a hangját:D Később megkérdeztem, és tényleg szinkronszínész (is), persze (ez inkább engem jellemez:) dokumentum-és természetfilmekben főleg, nem sorozatokban. Ő egy sima menetet kért, meg is kapta, a hangokból és a hatalmas mennyiségű spermából ítélve élvezte is. Egyértelműen bevallotta, hogy biszex, egy fiúval van kapcsolata, ha megkíván egy lányt, azt elintézi prosti alapon. Ezen kívűl más érdekesség nem volt sem benne, sem a kérdőívben, de akkor is, nekem tök izgató volt egy olyannal szexelnem, akit még sosem láttam, de a hangját évek óta ismerem:D

süti beállítások módosítása