1,5 F

 2010.01.27. 19:48

Tegnap ismét "csak" két férfi látogatott meg, igaz, ebből csak az egyikkel szexeltem, de erről majd később...

 

Délre jött az első fiú, kb. 25 lehetett, és távolról láttam, hogy vállalkozó-féleség. Kb. igazam is lett (valami tanácsadó) de az, hogy azért jár lányokhoz, mert nincs ideje kapcsolatra, nem jött be. Azt mondta, a párja kiment külföldre egy évre, még jópár hónap van, és megbeszélték, hogy érzelemmentesen félre lehet addig lépni... érdekes...

Két menetet kért és teljesített is, semmi extra popó vagy ilyesmi nem kellett neki. Tényleg csak az orgarmus miatt jött, ez igaz... viszont kapott pluszpontot, ő volt az első, aki a szünetben kért még egy teát, mert olyan finom (kevés teát szeretek, azok is különlegesek, így nem mindenkinek jön be:D)

 

A második férfi viszont érdekes volt. Eleve nem akart szexelni, azért jött, hogy maszturbáljunk. Nem egészen értem az okát, ő pedig nem mondta el, de az alábbit kérte: legyek félénk kislány, és maszturbáljak egy vibrátorral úgy, mintha szégyellném, mennyire élvezem. Miközben elmentem (mert igen megdolgoztam magam) kiverte magának, megköszönte, mást nem akart.

A kérdőívet eddig kitöltöttek közül ő volt az első, aki azt írta, én vagyok az első prosti az életében (érdekes, más is mondta, azt mégis mást írtak a lapra... bezony, a végére már mindenki őszínte lesz nálam abban a hangulatban... na mindegy...)

süti beállítások módosítása