... + 1F

 2010.02.13. 16:22

...igen, a napiszar is megtalált, s nekik köszönhetően ismét 25ezer új látogató klikkelt ránk. Remek, csak innen üzenem, a subbához képest heteket késtek:D:D:D

 

  Nos, gondolom az előbbi miatt, de ismétlem: aki olyan levelet ír, hogy adjam meg a telefonszámom, mert hogy megdugna, na azoknak nem is válaszolok, tessék a blog aljára menni és elolvasni mindent az első naptól - oda már leírtam párszor.

  Jelzem továbbá, Győr, Miskolc és hasonló helyekre sem utazok le házhoz:D:D:D:D:D:D:D

 

  Na, akkor a tegnapi napról pár szót, ha lehetséges: nem tudtam dolgozni, csak 14.00-ig, ez idő alatt pedig nem is volt, csak egy vendégem. A harmincas úr kát órát kért, melyből az első majdnem végig el is ment azzal, hogy beszélgettünk kb. a semmiről. De attól még tetszett, hogy ő volt az első, aki ha beszélgetünk, nem azzal kezdte / végezte, hogy miért vagyok kurva...

  A fentiek után természetesen szexeltünk is, natúr francia, majd dugás, utóbbit viszont csak kutyapózban volt hajlandó. Hogy miért, nem tudom, de szerintem nem azért, mert uralkodni akart, valami más oka lehetett. Nem volt rossz, de a kedvenc pillanatom az volt, hogy mielőtt elment, előkapott egy doboz bon-bont, hogy boldog valentín-napot... áááááá, elröhögtem magam...

 

  Amik kiderültek, azok nem túl extra dolgok, viszont üzletember létére nem utazik sokat, egyszerűen, mint mondta, csak azért nincs tartós kapcsolata, mert nagyon fárasztja, ha a nő minden hülyeségért piccsog (kösssszzzzz) és különben is, neki egy ázsiai tinilány kellene:) (és nem, nem a Jáksó volt:D)

süti beállítások módosítása