Tegnap délelőtt egy fiatalos (25 körüli) srác esett be hozzám, aki igazából egyetlen extrát kért, hogy együtt zuhanyozzunk. Ezt természetesen vállaltam, hisz elvileg rossz nem sülhet ki ebből - hát nem is sült, mert ott helyben magáévá tett. Tök jó volt, minden, de kicsit vicces a víz alatt szexelni...

  Később (a két menet közt, mert kettőt kért) kiderült, úszómester, de nem azért szereti zuhanyzóban csinálni... háááát, azért elgondolkoztam, az öltözően kivel és mit művelhet:) A második kör natúr francia volt, mellre élvezéssel, okés.

  Ami érdekesség viszont kiderült a kérdőívből, az a sok általánosság mellett az, hogy csak egyetemista lányokhoz megy, nem tartja őket prostinak (ez amúgy jellemző dolog) és azért, mert nem találta meg még azt a Nagy Ő-t, akihez hűséges tudna, akarna lenni.

 

  Délután pedig fél 5-től este 10-ig a múltkor már említett párnál voltam. Tudom, sokan most szaftos részleteket várnak, meg minden, de bevallom, nagyon amatőrként viselkedtem, abszolút nem voltam profi, nevezetesen: az első percben baszottul szimpatikusak lettek nekem, majd miután kiderült, hosszú távon keresnek valakit, a lány az ágyban maga volt a megtestesült álom - hát nem buktattam le magam. Pénzt ugyan nem fogadtam el (kidumáltam magam miért, ebben jó voltam:) de nem, nem mondtam el ki, mi vagyok, hanem várom, hogy újra hívjanak. Ennyi. Meg lehet kövezni, de ez így volt jó - szerintem...

 

  Sok levelet kaptam, hogy amíg szabadabb stílusban írtam, jobb volt. Meglátjuk. A szex után valóban úgy könnyebb írnom, hisz még benne vagyok, ám nem feltétlen vagyok ilyen szabad szájú az életben, így valami arany-középút kellene... majd egyszer... most pedig kicsit lazulok valami filmmel, vagy nem tudom, mert kettőre jön egy srác, aki azt kérte, hogy egy sima menet után csináljam fel őt felcsatolható műpénisszel. Nagyon extrém, nem is tudom, menni fog-e, de az tuti, hogy érdekel, mint alany, azaz fogadom:S

süti beállítások módosítása