2F + mozi

 2010.02.08. 21:11

  Kezdem a végével: rajtam kívűleső (egyetemi) okok miatt előreláthatólag 2 napig nem tudok majd dolgozni (vagy csak minimálisan) és blogolni (vagy csak kicsit).

 

  Tegnap előtt szintén nem dolgoztam, de tegnap igen: két férfi volt nálam. Az első (már meg sem lep:D) azt kérte, legyek minél kislányosabb (vajon azért kérik, mert a képen látják, hogy az vagyok, vagy azért, mert eleve erre gerjednek?), persze megkapta:Đ

  Iskoláslánynak öltöztem, még a múltkor említett szemüveget is bevetettem, és igazából csak a tanga került le rólam, a harisnya, blúz, szoknya rajtam volt - mindkét menet alatt... nem tudom miért, de valahogy nekem is tök jól esett, élveztem... (a srác maga átlagos volt, vagy egy kicsit sportosabb annál).

  A kérdőívből azt tudtam meg, azért jár lányokhoz, mert tartós kapcsolatra nincs ideje és különben is, olcsóbbnak tartja a heti egy menetet, mint ha feleséget tart (:D). Ellenben ő volt az első, aki állítása szerint 90%-ban ugyanahhoz a lányhoz jár. Hát akkor megvoltam, mint 10%...

 

  A második férfi (kb. 40 lehetett) egy ilyet hozott, csak plüss borítással, hogy nem akar semmi extrémet, csak használjuk ezt úgy, hogy simán szemből dug, a lábam meg megkötve... hát mondjuk volt pár másodperc, amíg átgyűrte magát az összekötött lábam közt, de sikerült és igen, nagyon jó volt... izgató... (gondoltam rá, hogy a kezem is megbilincseljük, de azt nem akarta, nem gerjedt rá, csak erre...)

  Az az elején sejthető volt, ami kiderült a kérdőívből is, hogy igen, felesége van, sőt, szerintem még szeretője is, x kurvája stb. De ez van, ő nagyon élvezte ezt a pózt - és ja, talán én is:D

 

 

-> update, kihagytam a mozit: a boltos csajjal elmentem moziba, smároltunk egy csomót, de nem jött fel hozzám, mert reggel 4-kor kellett kelnie - ellenben finoman jelezte, máskor megtenné... nem tudom, hajlok egy laza szexkapcsolatra vele:$

süti beállítások módosítása