3F

 2010.02.03. 20:58

   Kis szünet után ismét belevetettem magam a "gyönyörökbe", ma három férfi látogatott meg...

 

 Az első, 10 órakor egy harmincas volt, és mivel csak egy orált kért, de egy órát, gondoltam, majd beszélgetünk egy darabig. Tévedtem. Lehet, hogy én vagyk elszokva tőle, de szerintem elég szép teljesítmény, hogy 52 percig kellett cumiznom, hogy elmenjen! (Alig volt fárasztó:D)

  Aztán megtudtam, azért jött, mert épp válóban van (az ő korában?:) és esze ágában megmenteni a kapcsolatot, mert megcsalták... (nem mertem kitérni rá, hogy és ő most járt-e először prostinál, amióta házas. Hallgattam:D)

 

  A második srác emlékezetes maradt, no nem mintha extra lenne, pusztán mert egy elég nagy dákót tuszkolt a popsimba. Nem mondom, hogy fájt, de nem élveztem. Cserébe viszont gyönyörködhettem a szemébe, mert az nagyon szép volt:)

  Az nem lepett meg, hogy bevallása szerint gyakran jár lányokhoz, éreztem rajta, de az igen, hogy mostanában másodszor valaki azt mondta jó srác lévén, hogy nem az a baj, hogy nem kap meg mindent otthon, hanem hogy nincs senkije otthon...

 

  A harmadik Úr viszont már 36 éves volt, ami nem gáz, de komolyan 45-körülinek nézett ki. Félre ne értsetek, szimpatikus és kedves volt, de meglepett a kora. Két sima menet ment le, közben mert nagyon ráértünk, dvd-ztünk és beszélgettünk egyet (ő eleve 3 órát kért), ilyen barátnő-feelingben nyomtuk. 

  Bevallása szerint nagyon vonzódik a kislányos arcú csajokhoz, ez izgatja őt a legjobban, ezért jár lányokhoz. Egészségére:)

 

  Viszont... a múltkor említett ismerős boltos lány írt, hogy elmegyek-e vele moziba a hétvégén... mi legyen?:Đ

süti beállítások módosítása